Zegarek i dwie bransoletki na ręce

Moja ulubiona biżuteria

Nie należę do grona zagorzałych fanów biżuterii. Od święta założę jakiś naszyjnik, czy też kilka pierścionków, ale na co dzień ograniczam się do kolczyków i bransoletki.

Jest jednak kilka przedmiotów, które są mi szczególnie bliskie i chciałam Wam dzisiaj o nich napisać.

Bransoletka marki Nomination

Ta piękna, klasyczna bransoletka to prezent, który ma dla mnie szczególne znaczenie. Na początku miała tylko jeden link ze słonecznikiem – moim ulubionym kwiatem. Obecnie tych linków jest coraz więcej i tworzą one unikalny wzór. (Dla tych, którzy nie wiedzą, o co chodzi — Można kupić ‘pustą bransoletkę’ i później dokupywać tak zwane ‘linki’, aby wymienić nimi puste oczka).

Bransoletki Nomination są bardzo wygodne w noszeniu (są płaskie, więc nie przeszkadzają w pracy na komputerze) i przy tym są bardzo stylowe.

Żółtka bransoletka firmy Manila

Jak już jesteśmy przy bransoletkach to moją drugą, ulubioną jest ta, którą kupiłam rok temu ze sklepu internetowego Manila. Wykonana jest ze ślicznego, cytrynowego agatu i ma małą, pozłacaną zawieszkę z czterolistną koniczyną, która dodaje jej uroku.

Bardzo lubię ją nosić. Jest taka promienna i delikatna – po prostu idealna na lato!

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, tutaj jest link do strony Manili na Facebooku: https://www.facebook.com/Manila-941419755934834/

Czerwony pierścionek

Ten uroczy pierścionek jest dla mnie wyjątkowy, bo dostałam go od japońskiej przyjaciółki, a zrobiła go dla mnie jej mama! Uwielbiam go, bo jest naprawdę śliczny i do tego przypomina mi o wspaniałych chwilach, które spędziłyśmy razem w Wielkiej Brytanii.

Niestety rzadko go ostatnio noszę, bo koliduje mi z pierścionkiem zaręczynowym, a nie wejdzie mi na inny palec.

Zegarek Olivia Burton

To chyba najpiękniejszy zegarek, jaki kiedykolwiek kupiłam i noszę go praktycznie codziennie! Ma on czarujący, kwiatowy wzór, a jego koperta pozłacana jest tak modnym obecnie, różanym złotem. Jego szaro-fioletowy pasek wykonany jest z prawdziwej skóry i idealnie dopełnia całość tej eleganckiej i bardzo kobiecej kompozycji.

Zegarek jest wysokiej jakości, świetnie się nosi i zjawiskowo prezentuje na ręce – to wprost idealny dodatek do większości strojów i bardzo dobra inwestycja.

Leave a Reply

