Produkty kosmetyczne

‘Sekrety’ mojej kosmetyczki

No co dzień, stawiam na minimalny makijaż. Nie mam czasu, aby rano mizdrzyć się przed lustrem, wolę dłużej pospać. Jest jednak kilka kosmetyków, które regularnie używam i chciałam Wam dzisiaj o nich napisać.

Jeżeli myślicie, że będzie to artykuł o luksusowych kremem takich jak L’Oréal czy Vichy, to nie czytajcie dalej – będziecie zawiedzeni. Moja kosmetyczka zawiera zaledwie kilka pozycji i nie są to produkty z górnej półki.

1. Delikatny krem nawilżający firmy Simple

Odkąd pamiętam, zawsze używałam nawilżaczy Nivea. Uwielbiam ich przyjemny zapach i lekką konsystencję, a zawarty w nich filtr SPF 15 zapewnia podstawową ochronę przeciwsłoneczną.

Podobno warto od czasu do czasu zmieniać kremy, więc postanowiłam wypróbować delikatny nawilżacz firmy Simple dla skóry wrażliwej. Jestem z niego naprawdę zadowolona! Jego lekka konsystencja sprawia, że jest łatwy w aplikacji i szybko się wchłania, pozostawiając skórę nawilżoną i delikatną w dotyku.

Używam go rano i wieczorem, bo nie przestrzegam podziału na kremy na noc i na dzień.

2. Krem przeciwzmarszczkowy pod oczy Time Delay marki Boots

Nigdy nie używałam kremów pod oczy. Ostatnio doszłam jednak do wniosku, iż się dłużej bez nich nie obejdę. Jako że nie miałam zielonego pojęcia, który produkt wybrać (a nie chciałam wydawać fortuny), postawiłam na najzwyklejszy krem przeciwzmarszczkowy firmy Boots.

Ma on bardzo lekką konsystencję i przyjemny różowy kolor, co sprawia, że aplikacja to sama przyjemność. Doskonale nawilża delikatną skórę pod oczami i  pomaga zniwelować szare cienie, co jest dodatkowym plusem! Niech jego mały rozmiar nie da Was zwieźć – Używam go regularnie od około dwóch miesięcy i nie widzę, aby go ubywało!

3. Soap & Glory Peaches and Clean 3 w 1 żel do mycia twarzy

Muszę się Wam przyznać, że twarz na co dzień myję mydłem (uwielbiam mydełka Dove!) i rzadko używam przeznaczonych do tego żeli. Od jakiegoś czasu stosuję jednak Peach and Clean 3 w 1 żel do mycia twarzy firmy Soap & Glory.

Dostałam go pod choinkę i jest naprawdę świetny. Pachnie bardzo przyjemnie i dokładnie oczyszcza twarz, pozostawiając uczucie świeżości i delikatnego nawilżenia. Szczerze go polecam!

4. Delikatny zmywacz do oczu firmy Nivea

Po prostu go uwielbiam! Delikatnie usuwa makijaż z okolic oczu bez podrażniania skóry i do tego tak pięknie pachnie. Cóż tu więcej mówić – bardzo lubię firmę Nivea, więc nie jestem tu obiektywna. 🙂

5. Creme Puff puder firmy Max Factor X

Tak wiem, mówiłam, że nie będę pisać o kosmetykach z górnej półki. Muszę jednak zrobić tu wyjątek dla Creme Puff marki Max Factor. Rzadko używam jakichkolwiek podkładów czy korektorów, bo nie mam siły ich zmywać, a aplikacja też nie należy do najprzyjemniejszych. I właśnie z tego powodu uwielbiam puder Max Factor!

Jest bardzo łatwy w użyciu – aplikuję go na całą twarz za pomocą gąbki, no i tyle. Doskonale pokrywa drobne niedoskonałości i sprawia, że skóra ma równomierny koloryt. Puder utrzymuje się na twarzy przez większość dnia, a jakby nawet coś poszło nie tak, to bardzo łatwo można go ponowie aplikować.

Następnie nakładam tylko cienie do oczu i maskarę, i cały makijaż gotowy w pięć minut!

Leave a Reply

